12 October 2013

salam. lama saya menyepi bertahun jugak lah kan. phewww. berhabuk berdebu bagai dah blogsepot ni.
*feeling nak buat comeback katanyaaa* okay, saya rasa mmg saya nak mula serius balik dalam dunia blog ni. memandangkan masih juga ada yang bertanya pasal blog ni. lama sangat menyepi kowtt. huhu.

BUT, this time, nak tukar konsep sikit. rasanya belog ni saya nak more kepada menjual BEAUTY products. boleh takkk ? boleh la, ni saya yg punya tuan tanah. khennnn? hihi. okay, dah! cukup jangan mengarut. tp dont worry, saya tetap akan selitkan sedikit sebanyak tentang life saya. saja nak sharing. kata nak buat comebank, tak gituw? ngehngehngeh -.- *k, please stop, syirah. its getting annoyed*

guys, next entry kita cite ye psl produk yang saya tgah pakai skrg. wahh!



see u soon peeps :)

thanks for reading :)